Wednesday, November 21, 2012

penantian ♥

tibaa tibaa terasaa nak update blog :D tinggal berapaa paper je lagi untuk SPM nie. then i'm free. yeahh. hahaha. even aku dah nak habis SPM, semuaa still cakap aku nie form1 -.-' pffftt ! mungkin sebab ketinggian  tak ckup, hihi. mukaa babyface :D *perasan !* boleh pulakk pergi pasar malam tadi, pakcik dekat pasar  tuu suruh aku beli beloon angry bird tuu =....= slow je kenaa pangkah, haishh. kalau diaa nak belanjaa takpe jugaa :D semuaa orangg nak cakap aku nie kecik :( *touching* hahaha
tak kisah ah, janji aku happy :D btw exam tak habis lagi. plan dah bnyak. hahaha, nak pergi sana nak pergi sini. so funny :D yg pasti akuu ikot wany and nazri balik kg, wooo. excitect akuu, hihi. biasaa lah tuu. kg aku jengka je. manaa adaa sawah padi kan, hahaha. manaa tahu boleh try bekubanggg macam kerbau tuu. aku tgok ceritaa CUN tuu best je maya karim main kerbau, hahaha. teringin juga kan :) plan nak duduk sanaa sminggu. lamaa kan :') wanyy cakap diaa nak balik kg bawak rumah, haha. sebab bnyak sgt barangg nak bawak. gilaa kan diaa ! haha.
plan yg sterusnyaa masih tak confirm :) semuaa dlm perancangan. kalau boleh nak jadi penganggur terhormat je tp nt manaa nak rembat duit nak jalan  and shopping -.- 
malas nak pk lagi, tggu exam habis dluu :D sebab akuu adaa bnyak lagi paper, haha ! kesian akuu. wish me luck babeh :*

No comments:

Post a Comment