Sunday, November 25, 2012

any problems?

i got a story tonight :) about my hunny amoii :* i love her so much much. padaa aku diaa mmg kawan yg baik, cantik, selalu buat aku happy, tak sombong, yg paling pentingg tak pernah lah nak jaga tepi kain orangg. tadi aku jumpaa blog yg kutuk hunny amoii akuu nie. aku macam heran lah, kenapaa diaa jealous sgt dgn kawan akuu :) fyi, aku kenal budak yg kutuk hunny amoii aku nie dah lamaa, dari diaa pakaii tdung sampai lah diaa berubah pakai legging. stop pasal keburukan diaa, tak elok nak aibkan orangg. biar orang yg kenal diaa je tahuu :)
haha, see? mybe diaa jealous dgn my hunny amoii. yeahh sure lah my hunny amoii nie cantik. seriously lawak ! tapi kesian dekat my hunny. be strongg sayangg, i'm always with you :* remember that. jgn layan sgt budak yg hate you tuu. mybe diaa nak attention :)

No comments:

Post a Comment