Saturday, November 3, 2012

SPM !

now aku tgah countdown :D countdown masaa nak berperangg, haha. Nurnabila bt Razman bakal berperang dengan kertas SPM selama sebulan dengan 9 mata pelajaran :D SPM just berapaa jam lagii woiii ! last last minute macam nie lah baruu reti nak study =.= lepas tuu mulaa lah kalut tak tentuu pasal. jem betul anak pakcik razman nie, haishh. ape nak jadi taktahu lah :D 
btw entry kali nie aku nak mintak maaf dekat semuaa org yg kenal akuu *ada ke orang kenal aku* akuu tahuu akuu nie sukaa susahkan orang =.=' bnyak sngat buat masalah, haishh. so padaa sesiapaa yang rasaa aku adaa buat salah, akuu dengan ikhlas dan merendah dirii ingin memintaa maaf *sambil melutut* aww aww sweet begituu, hihi. hope korang boleh maafkan akuu eh :') cikguu akuu cakap, salah satuu puncaa susah nak hafal, faham and sebagainyaa bilaa kitaa adaa buat salah dengan orang. patut lah akuu nie belajar tak pandai pandai, bnyak sngat buat salah kot -.-' 
and akuu jugaa akan maafkan orang yg adaa buat salah dengan akuu.  ituu sudah semestinyaa. even mendaa tuu besar atau kecil :') apaa pun yg jadii korang semuaa tetap akuu duniaa akhirat. mulut je cakap benci, tapi hati? takdek orangg yg tahuu :) aku takdek lah jahat sgt sampai tak reti nak maafkan orangg *tapi mmg aku jahat pun* 
tak kisah lah korang budak SMKJP atau SMKC. akuu tetap sayangg korangg ♥ dua duaa sekolah nie dah bagi akuu bnyak kenangan :) even kenangan pahit, kenangan ituu lah yg bnyak mngajar akuu. terimaa kasih untukk semuaa ituuu kawan. 
----> aku harap korang semuaa boleh buat yg terbaik untuk SPM nie   :) lagi lagi besties akuu, faiza mimie zimah wany nazri zaty tyma (: iloveyou all !

No comments:

Post a Comment