Thursday, July 26, 2012

PLKN

kenal tak lambangg tuu? haha, ramai budak SPM tahun 2012 bengang tgokk menda nie. nak tahu kenapa? haha, sebab taknak pergi lah. dorang cakap tempat nie dalam hutan, tak best, terkongkong, and dorang taknak kawad dan taknak kena jemur. dekat twitter penuh ceritaa pasal plkn nie, woo. ada yang suka dapat pergi. ada yang nges nges sebab dapat plkn nie. menda macam nie bukan boleh main pilih pilih. dah kena tuu terpaksa jugak lah pergi. kecuali, rasa diri kaya. boleh bayar denda and saman :) 
aku nie taktahuu nak cakap lah. rasa nak pergi, rasa taknak pergi. haha. sebab aku nak pergi, ramai sedara mara aku cakap best ! yang aku taknak pergi sebab aku taknak kena jemur tengah panas, mukaa akuu taksukaa dengan panas. nt mesti akuu makin hitam and mukaa akuu mesti makin teruk. ouhh shit !
last year aku sempat follow kawan akuu pergi melawat cousin dia dekat kem plkn Mersing. kem tuu dekat pantai, mmg awesome lah sebab ada pantai kan. then, aku follow lah dorangg pergi tepi kem girls. dah macam penjara ! sumpah cakap, tutup habes. haha, dah lah tak semua makanan boleh bawak masuk dalam kem tuu. yang berkuah tak dibenarkan, tuu yang pasti ! haha.
pasal baju budak plkn nie yang aku tak sukaa, sumpah cakap rimas habes. dengan tebalnye ! gilaa ah, comfirm panas tak terkata. dah lah aku nie pendek plus gemook, pakai pulak baju macam tuu. hmm, mmg sumbakk parok ah kan. makin teserlah lah kependekkan akuu nt. 
pasal makan pulak, hmm. aku tgok makanan dorang dah macam makanan hospital =,= tapi ma aku cakap makan dia sedap. nak hamek ati aku lah tuu. makan lah bnyak kali pun, kalau tak sedap aku tak makan jugak ! dah lah akuu nie mmg memilih bab makanan, hmm. 
aktiviti ? kawad mmg aku tak minat ! sebab kawad mesti tgah panas, uhhh. kalau kawad tempat redup aku nak, haha. yang lain tuu boleh kot. mencuba perkara baruu nama nye, haha. jgn sampai cedera dah lah :D 
ouhh yeahh, besties akuu ramai yang tak dapat. yang pasti Wany, Nazri tak dapat. same goes with Mimie. okayy, untungg lah korang bertigaa kan. tak hitam macam akuu nt. yang pasti Tyma, Zaty, Faiza, Diba and Adam dapat ! yeahh :D hopefully dapat kem samaa !

No comments:

Post a Comment