Friday, July 13, 2012

before i'm going sweet seventeen !

hi hi ! wee :DD nampak happy kan akuu, tapi happy ke? buat buat je lah happy. esok umur akuu dah meningkat. ma akuu cakap akuu dah besar, besar ke? pendekk je, haha. memang tak tinggi dah aku nie. biasaa lah tuu. aku tahuu ramai yang sebaya akuu pun pendek macam akuu. orang cakap pendek nie comeyl :)) terima kasih cakap akuu comeyl, haha. aku memang kuat perasan. 
tiap kali birthday mesti akuu sdey, hmm. nak tahu sebab ape? sebab tiap kali birthday mesti aku teringin nak ada happy family macam orang lain. makin aku besar makin aku jealous tgok orang yang ada happy family nie. bukan aku nak cakap family aku tak happy, tapi aku nak juga rasa celebrate birthday dengan parents macam orang lain. abah sibuk dengan family baruu diaa. ma pun sibuk dengan family baru diaa. at least ma still ada masa dengan akuu tiap kali birthday tapi abah. lupa akuu kot. pape pun akuu still happy :) kadang kadang jealous jugak, bila tgok parents orang lain datang untuk amek report card. aku? hmm, tak pernah datangg pun amek report card akuu dari aku standard1 sampai lah aku form5 nie. tapi aku dah biasa, tuu buat akuu pandai berdikari :)
budak skarangg nie ramaii yang tak hargai ma ayah kan. bilaa parents korang kongkong tuu, tuu tanda nye dorangg sayangg korang. korang jgn lah salah faham. korang kena ingat, parents korangg tuu bukan hidup selamanye. hargai lah skit. sekurang kurangnye korang ada ayah yang jaga korang dari kecik, dari aku nie? selama hidup baru 2 kali jumpa abah :') nt bilaa parents korang dah takde, masa tuu baruu korangg akan tahuu betapa penting nye parents dalam hidup nie. 
kalau akuu diberi 3 permintaan time birthday, menda first yang akuu nak mesti lah nak celebrate birthday dengan parents akuu setiap tahun ! then aku nak beraya dengan dorangg :) yang last , aku doa kan dorang bahagia dengan hidup dorang bersama family baru dorang :')

- yang pasti esok umur aku pun meningkat :DD i'm sweet seventeen  ! woooo :'D akuu juga tak sabar tggu kehadiran babyy baruu. dear baby yang dalam perut ma, bilaa kau nak keluar haa? keluar lah cepat skit. akuu tak sabar nak tgok kauu :) lamaa dah akuu tggu, lahir cepat skit eh. haha, bersemangat aku. 

No comments:

Post a Comment