Monday, September 17, 2012

life like ?

hi hi, sayaa budak malangg nak berceritaaa (: serious, akuu bnyak masalah sgt ! lagi lagi pasal sekolah, now akuu rasaa tuu sekolah paling suck. akuu rinduu sekolah lamaa :( nak sekolah lamaa balik, pleasee. boleh tak? semuaa aku buat dekat sekolah sini semuaa salah. semuaa salah kan akuu, mmg mukaa aku nie jahatkan. payah lah. lucky akuu adaa kawan kawan yg selaluu dgn akuu. thats why akuu still bertahan dekat situu :') perkaraa palingg bodoh, palingg silap yg aku buat tukar sekolah ! :( grrr. please kuatkan semangat akuu untuk tigaa bulan.
stop story pasal thats stupid thingg ! semalam hari yg buat akuu bahagia :) akuu dapat jumpa my sayangg, faizaa bersamaa dibaa and nad. happy dapat jumpaa dorangg. sangat sangat okay. i do love you guys :* faizaa cakap mother diaa excited nak jumpaa akuu smalam, sumpah segan gilaa mulaa mulaa. haha, lastly biasaa jugaa :D 
then, balik dari rumah faizaa, ayin bawak akuu jalan jalan. planning nak tgok movie, tapi penuh. uhh, hampeh betul. nak buat macam manaa, area akuu nie adaa satuu je wayangg. so tpaksaa lah akuu tgok movie tuu dekat kuantan je, haishhh. semuaa yg aku  nak smalam mesti ayin tunaikan, tmasuklah aku cakap nak timbang berat :D thanks kaka :* 
malam tuu pulak aku lepak dgn bestie akuu, sumpah diaa dah berubah sebab a girl =.= terkejut gilaa doe akuu. duluu diaa tak pernah nak mngalah dengan girls, even dengan akuu pun. kalau dgn akuu siap bertumbuk duluu, haha. tapi dengan budak nie, pergghh senang gilaa diaa mngalah, haha. then diaa ceritaa budak tuu manjaa. diaa selaluu pujukk, so sweet (: budak tuu kenaa marah dengan cikguu pun nangis, manjaa kan diaa? then si bestie akuu nie lah yg pujuk diaa. terkejut akuu bestie akuu sesweet nie :D for sure, budak tuu jealous aku dgn bestie , haha. lawak nak mampos. tapi sayangg, budak tuu tak hargai bestie akuu. agak bodoh lah kan, beriaa berjanji dgn bestie akuu taknak ada org lain. lepas duaa hari budak tuu coup balik dgn ex diaa. what the ? uhhh, dah serabut gilaa si bestie akuu tuu. takpernah akuu tengok diaa serabut macam nie sekalii sebab girl =.= bestie aku dah janji dengan akuu nak berubah jadi macam duluu balik :') hope kau boleh jadi macam duluu balikk ^___^
hari nie akuu kenaa balikk kuantan dah :( sambungg life yg akuu taknak ! balik bertapaa dalam bilik je =.= esok pepagi butaa pergi sekolah yg aku 'suka' tuuu. kalau tak disebabkan exam, mmg tak ah aku nak datangg ! baik akuu spent time dekat rumah atuk nie, lagi best woii. dah ah esok satuu paper je. hope budak budak yg tak sukaa aku tak pergi sekolah ! uhh, biar akuu sorg je dalam kelas :) lagipun aku sorg je yg exam esok kan. buat semak je kalau dorg dtg, mnyakitkan hati :) 
wish me luck for exam, doaa kan akuu kuat untukk teruskan life dekat kuantan for three months ! 

No comments:

Post a Comment